Wednesday, February 17, 2010

Driver ေတြကုိ Up to Date လုပ္မယ္

ကၽြန္ေတာ္တုိ႕ မိမိစက္က Driver ေတြကုိ Up to Date လုပ္ေပးခ်င္ဟာလည္ အထူးလုိအပ္တဲ႕ ကိစၥတစ္ခုျဖစ္ပါတယ္။ အခု Software ကေတာ႕ ကၽြန္ေတာ္အသုံးျပဳေနတာ ၾကာပါျပီ။ မတင္ေပးတာကေတာ႕ အြန္လုိင္းမွာ အေတာ္ ေပၚပါတယ္။ Free လည္ရပါတယ္။ ဒါေၾကာင္႕ မတင္ေပးျဖစ္တာပါ။ ဒါေပမဲ႕ သတိမထားျဖစ္တဲ႕ သူငယ္ခ်င္းေတြအတြက္ ကၽြန္ေတာ္ တင္ျပေပးလုိက္တာပါ။ Serial Key လည္ ပါပါတယ္။ တစ္ပက္ကုိ တစ္ၾကိမ္ေလာက္ မိမိစက္က Driver ေတြကုိ Up to Date လုပ္ေပးသင္႕ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ဆီက မခ်ခ်င္လဲ Google မွာ Unibule Driver Scanner 2009 + Mediafire လုိ႕ရုိက္ထည္႕ျပီးရွာလုိက္ပါ။ အခုေတာ႕ ၂၀၁၀ ပါ ထြက္ေနပါျပီ။ Free မရေသးလုိ႕ ကၽြန္ေတာ္ မတင္တာပါ။ ဒါေၾကာင္႕ တက္ႏုိင္ေသာ သူမ်ား unibule driver Scanner 2010 [FULL VERSION] ကုိ ၀ယ္ႏုိင္ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ကုိလည္ ေပးအုံးေနာ္(စတာ)တကယ္ေပးေနာ္ ဟဲဟဲ။ Serial Key ကုိ ထည္႕ျပီမွ ၀န္ေဆာင္မႈ ေပးပါတယ္။ စက္ကုိ ျမန္ေဆာင္ လုပ္တဲ႕ေနရာမွာ မိမိကြန္ပ်ဴတာက Driver ေတြကုိ Up to Date လုပ္ဖုိ႕ လုိအပ္ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ကေတာ႕ Windows အတင္အခ်လုပ္တဲ႕ အခါတုိင္းမွာ ဒီ Software ကုိ Run ပါတယ္။ သူငယ္ခ်င္းေတြ စက္ကုိ လုပ္ေပးရရင္လဲ Run ေပးပါတယ္။ ေလရွည္ေနျပီ ေအာက္မွာ Download ခ်လုိက္ပါ။
(မွတ္ခ်က္ ။ ။ Windows 7 မွာ အလုပ္မလုပ္ပါ။)



Megaupload
Mediafire

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Top WordPress Themes