Sunday, December 20, 2009

အေတာ္စုံတဲ႕ Software Free Site

ကၽြန္ေတာ္ လုံး၀ မအားတဲ႕အတြက္ ကၽြန္ေတာ္ ဘာမွကုိ မေရးႏုိင္ပါဘူး။ အဲဒီအတြက္ သူငယ္ခ်င္းကုိ ေရးေပးဖုိ႕ အကူအညီ ေတာင္းထားလုိက္တာပါ။ ကၽြန္ေတာ္တုိ႕ Blog ေရးတယ္ဆုိတာ ငါ႕သိငါ႕တက္ေၾကာင္႕ ၾကြားလုံးထုတ္ခ်င္လို႕မဟုတ္ပါ။ ကၽြန္ေတာ္တုိ႕ ေရးေနတယ္ တင္ျပေနတယ္ဆုိတာကလဲ ကုိယ္တုိင္းတီထြင္ေရးသာျခင္းမဟုတ္ပါ။ ကၽြန္ေတာ္တုိ႕သိတယ္ဆုိတာ လုံး၀ ဘာမွ မဟုတ္ပါဘူး။ ကၽြန္ေတာ္ဆုိဘာမွ မတက္ပါ။ ပညာသင္သာ တစ္ေယာက္သာျဖစ္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင္႕ ကၽြန္ေတာ္လုိ ဘာမွ မတက္တဲ႕ သူေတြ ဖတ္လုိ႕ရေအာင္ တင္ျပခ်င္ျဖစ္ပါတယ္။ မွတ္ခ်က္ ေက်ာ္ၾကားလုိခ်င္ေၾကာင္႕မဟုတ္ပါ။ အဲဒီလုိ တင္ျပတဲ႕ေနရာမွာ ျမန္မာ Blog ေတြ အမ်ားၾကီးပါ။ ဒီအတြက္ Post ေတြ တူေကာင္းတူေနႏုိင္တာဘဲ။ ကၽြန္ေတာ္ တုိ႕ေရးေနတယ္ဆုိတာကလဲ ဒီအေၾကာင္းေတြဘဲကုိ။ ဒီေတာ႕ ကုိယ္႕စီကဘဲ ကူခ်သေယာင္ေပါ႔။ ကုိယ္ခ်င္းစားပါတယ္။ Blog ေရးေနတဲ႕ သူေတြကုိ ဘာမွ မရဘဲနဲ႕ ေစတနာထားျပီ တင္ျပေပးေနက်လုိ႕ပါ။ အခုဘဲၾကည္႕ အလကားရေနတဲ႕ Software ေတြ အြန္လုိင္မွာ တန္းစီေနလုိ႕ ကၽြန္ေတာ္ မတင္ပါဘူး။ တကယ္လုိအပ္မွသာ တင္ျပပါတယ္။ ဒါေတာင္ ေတာင္းဆုိတဲ႕ သူငယ္ခ်င္းရွိမွ။ ကၽြန္ေတာ္တုိ႕ Software တင္တယ္ဆုိတာကလဲ Free Account နဲ႕ တင္ျပေပးတာပါ။ ကုိယ္တုိင္း ၀ယ္တင္မေပးႏုိင္ေသးပါဘူး။ ဒါေၾကာင္႕ Free ရႏုိင္တဲ႕ ေနရာမွ Download ခ် ျပီရင္ ျပဳလုပ္ၾကည္႕ ျပီးရင္ ေကာင္းရင္ တင္ေပး။ ဒီလုိဘဲ လုပ္ေနတာပါ။ ဒါေတာင္ Post ခ်င္တူလုိ႕ ဆုိဘဲ။ ဒါနဲ႕ တင္ေပးတဲ႕ သူငယ္ခ်င္းကုိ ေမးလုိက္ေတာ႕ ဘယ္က ရတာတုန္းဆုိေတာ႕ မင္းေပးတဲ႕ ဆုိဒ္ကဘဲ ဆုိေတာ႕ ျပန္ၾကည္႕လုိက္ေတာ႕ ေအာက္က ဆိုဒ္က တင္ျပေပးလုိက္တာတဲ႕။ ဒါေၾကာင္႕ ကုိယ္႕ဆုိဒ္ကလုိ ထင္ရင္ ေအာက္က ဆုိဒ္ကုိ ဖြင္႕ၾကည္႕ရင္ သေဘာေပါက္မယ္နဲ႕တူတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ သူငယ္ခ်င္းမ်ားလည္ လုိအပ္တာ ရွာေဖြေပးႏုိင္ပါတယ္။ အေတာ္စုံပါတယ္။ Windows ေတြပါ ေဒါင္းႏုိင္ပါတယ္။ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္။ နည္းပညာကုိ ေ၀မွ်ခ်င္ေသာ ဆႏၵတစ္ခုသာ ရွိတယ္။ တက္ေယာင္ကား ငါ႕ကြဆုိတဲ႕ မာန္မာန မရွိပါ။ ဒီထပ္မက ဆုိဒ္ေတြ ကၽြန္ေတာ္မွာ ရွိပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ကေတာ႕ မေမးရင္ေတာင္ ေျဖခ်င္ေနတဲ႕ လူဆုိေတာ႕ ေနာက္ဆုိ Software ဆုိဒ္ေတြ လုိအပ္က ေမးႏုိင္ပါတယ္ တင္ျပဖုိ႕လဲ ရွိပါတယ္။ အခုေတာ႕ မအားတဲ႕ၾကားက ေရးမွ ျဖစ္ေတာ႕ မွာမုိ႕ ေရးလုိက္တာ။ (ေက်ာင္းစာေတြေၾကာင္႕ Post အသစ္ မတင္ျပေပးႏုိင္တာ ခြင္႕လြတ္ေပးပါရန္ ေတာင္းပန္အပ္ပါတယ္။)

အေတာ္စုံလွတဲ႕ Software ဆုိဒ္သုိ႕
မွတ္ခ်က္။ ။ Register ျပဳလုပ္ရန္လုိအပ္ပါတယ္။

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Top WordPress Themes